|
|
|
Rosé de Beer is allround vormgever. Zij werd opgeleid als modevormgever. In de jaren negentig ontwikkelde zij zich tot senior multimedia vormgever. Onder de vlag van NOB Interactive ontwierp ze onder andere de eerste corporate websites van een aantal grote Nederlandse bedrijven. Zij is in staat om ingewikkelde materie op een heldere en conceptueel doordachte wijze te communiceren. Haar sites zijn sfeervol zonder overbodige franje. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen helpt zij klanten om hoofd- en bijzaken te scheiden.
Vanaf 2001 is De Beer actief als freelance vormgever. In de samenwerking met kunstenaar Sjaak Langenberg breidt haar pallet zich uit . Ze gaat ontwerpen visualiseren en verzorgt de vormgeving van zeer uiteenlopende producten zoals folders, affiches, uitnodigingen, websites, ruimtelijke installaties, DVD-hoesjes, suikerzakjes, et cetera. Met Langenberg vormt zij nu een kunstenaarsduo.
Vanuit haar eigen vormgevingspraktijk ontwikkelt Rosé de Beer nog steeds websites en andere grafische uitingen (o.a. voor het MRK, de Rotterdamse Museumnacht en Theatergroep Witlof). Het verlangen om met fysiek materiaal te werken leidt tot keramiek en later producten in textiel en leer.
|
|
Opdrachtgever:
MRK, Uden
Jaar: 2018
Titel: n.v.t.
|
|